Mai hercegnők

Mai hercegnők

15 dolog, amire büszke vagyok

2019. szeptember 12. - Hercegnő Vagyok

Miután megtaláltuk azokat a külső tulajdonságokat, amiket szeretünk magunkon, gyúrjunk most arra, hogy mikre vagyunk büszkék. Fel tudsz sorolni 15 olyan dolgot, amire büszke vagy? Nem kell túl bonyolultra gondolni. Megmutatom az én listámat:

  1. Büszke vagyok arra, hogy a főiskolát papírforma szerint (az előírt határidőn belül) elvégeztem
  2. Büszke vagyok arra, hogy múltkor nem gyújtottam fel a konyhát, amikor főztem
  3. Büszke vagyok magamra, mert saját erőmből megmásztam a karrierlétrát
  4. Büszkén mondhatom, hogy jó vagyok a szakmámban
  5. Büszkén vállalom, hogy merek nemet mondani
  6. Büszke vagyok arra, hogy ki merem mondani, amit érzek és gondolok
  7. Büszkén emlékszem arra a pillanatra, amikor kb. 10 év után újra szoknyát mertem felvenni
  8. Büszke vagyok arra, hogy megvettem életem első vibrátorát
  9. Büszke vagyok arra, hogy megdolgoztam azért, hogy most emelt fővel ki merjem mondani: köszönöm, jól vagyok
  10. Büszke vagyok arra, hogy tavaly lefutottam a Spartan Race sprint távját
  11. Büszke vagyok magamra, hogy el mertem indítani a blogomat
  12. Büszke vagyok arra, hogy merek segítséget kérni, amikor szükség van rá
  13. Büszke vagyok arra, hogy meg mertem nyílni a párom előtt
  14. Büszke vagyok arra, hogy szingliként is megálltam a helyemet a nagyvilágban
  15. Büszke vagyok arra, hogy tudok bocsánatot kérni, ha hibáztam

Miután megvan a lista, olvasd fel hangosan, hogy halld is! Kiabáld ki a Világba, hogy BÜSZKE VAGY MAGADRA! 

A bejegyzés trackback címe:

https://hercegnovagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr4216559916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása