Mai hercegnők

Mai hercegnők

Felnőtt szerelem

2019. augusztus 08. - Hercegnő Vagyok

Sziasztok!

Takarítás közben előkerültek a gyerekkori emlékek. Fényképek, emlékkönyvek, levelek, óra alatti titkos beszélgetések. Egyik kis füzetben találtam meg az alábbit:

„Lent voltam ma a játszótéren. Olivér is ott volt. Azt hiszem, szerelmes vagyok. Szerelem első látásra.”

A következő oldalon pedig már a következő:

„Azt hiszem, szerelmes vagyok Daniba.”

Elgondolkodtam. Gyerekként könnyen estünk szerelembe. Könnyebben is meg tudtuk fogalmazni, hogy mi a boldogság, mi a szerelem. Akkor minden olyan szabadabb, egyértelműbb, egyszerűbb. Nincsenek játszmák. Könnyebben túltettük magunkat a csalódásokon. Akkoriban a „járunk” annyiban merült ki, hogy az utcán, kézen fogva sétálunk. Mekkora szám volt basszus! :)

Felnőttként a gyerekkori szerelmet kerestem én is. Azt az érzést, amikor majd kiugrik a szíved, amikor meglátod. Heves szívdobogás, föld felett lebegős, rózsaszín köd. Vajon van különbség a gyerekkori és a felnőtt szerelem között? Mi a különbség? Mi a felnőtt szerelem?

Amikor kerestem önmagamat, sokat olvastam arról, hogy mi a boldogság, mi a szerelem. Elolvastam és akkor nem értettem, mert nem éltem még át olyat, amit leírtak. Kerestem a válaszokat a kérdésekre.

Ha pontokba kéne összeszednem, akkor nekem az a felnőtt szerelem, amikor ránézek a páromra és azt érzem, hogy

  1. MEGÉRKEZTEM
  2. NYUGODT VAGYOK 
  3. NINCS MEGFELELÉSI KÉNYSZER
  4. NINCS ÉRZELMI ZSAROLÁS
  5. NINCSENEK JÁTSZMÁK
  6. EGYSZERŰEN JÓ EGYÜTT
  7. KÖLCSÖNÖS ELFOGAGÁS VAN

Nem a sorrend fontos. Lehet, hogy utolsó helyre került, de az, hogy a másik mellett önmagad lehetsz, hihetetlen megkönnyebbülés. Amikor a másik elfogad olyannak amilyen vagyok és te is elfogadod őt olyannak amilyen. Ha hízom 5-6 kilót, mert baleset ért, kórházban voltam és nem cseszeget, hogy hogy meghíztam, fogyjak már le, hogy nézek már ki. Amikor mellettem áll a legnehezebb időkben. Az a mondat, hogy EGYÜTT MINDENT MEGOLDUNK, még most is könnyeket csal az arcomra a meghatódottságtól.

Szerintem mindenkinek mást jelent a boldogság, a felnőtt szerelem. Ha megtaláltad, élvezd minden egyes napját ;)

Szép napot,

Hercegnő

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hercegnovagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr2116559900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása