Mai hercegnők

Mai hercegnők

Nyaral a Mikulás - részlet Mikulás naplójából

2019. augusztus 16. - Hercegnő Vagyok

Kedves Naplóm!

Bocs, hogy nem írtam Neked, de kurva sok melóm volt. Jójó…tudom mindenkinek arra van ideje, amire akarja…igazad van…elfelejtettem, Te voltál az utolsó gondolatom. Most jobb, hogy őszinte voltam? De most itt vagyok, és csak Te jársz a fejemben. Veled foglalkozom, Neked írok.

Tudni akarod, hogy hol vagyok? Süttetem a pici pocim a napon a tengerparton és várom Nyuszit, hogy hozza már a Sex on the beach koktélomat. Igen…Nyuszi is szabin van. Idén együtt jöttünk nyaralni. A melót a manókra meg Rudolfra hagytam. El sem tudod képzelni, hogy már most mennyi levelet kaptam! Volt, amelyik már márciusban megérkezett. MÁRCIUSBAN! Hogy a viharban dolgoznánk fel az összes kérést decemberig, ha ők is szabadságra mennének?! Egyébként azt mondták, hogy ők szeretnek dolgozni, szóval minden főnöknek ilyen alkalmazottakat kívánok.

Basszus!!! Hallottad, hogy megszívta Fogtündér? Felmondtak a beosztottjai, mert a mostani gyerekek kurva sok édességet esznek, és e miatt állandóan túlórázniuk kellett. Ciki. Majd, ha ráérek, sajnálom szegényt.

….hmmm….hol van már a koktélom….remélem, nem alkoholmenteset hoz Nyuszi….

Szóval Fogtündér megszívta.

Egyébként minden rendben van velem. Élvezem a napsütést, a tengert, homokangyalkát csináltam és lefotóztam a homokba írt „Boldog Karácsonyt”, hogy decemberben fel tudjam tölteni facebookra…így azt hiszik majd, hogy nem dolgozom.

Na végre….itt van Nyuszi a koktélommal.

Most megyek, de ígérem, hamar jelentkezem!

Puszi,

Miku

A bejegyzés trackback címe:

https://hercegnovagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr1916559898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása