Mai hercegnők

Mai hercegnők

Helló Világ!

2019. augusztus 01. - Hercegnő Vagyok

Végre bátorságot gyűjtöttem és úgy döntöttem, elkezdem a blogírást. Miért féltem? Azzal, hogy felteszed az írásodat a világhálóra, kitárulkozol az világnak, ezzel felvállalva, hogy olyan kommenteket kapsz, ami sértő/bántó vagy akár még megalázó is. Sajnos olyan világban élünk, hogy könnyen kritizálunk, ítélünk meg másokat egy blog, egy poszt vagy csak egy fotó alapján.

A blogírás pozitív része azonban az, amit én is tapasztaltam, hogy ha tudsz kapcsolódni egy-egy íráshoz, a történethez, akárcsak egy mondattal is, akkor már megérte kiírni, hiszen segít. Itt most nem egy csodálatos naplementés képre írt idézetre gondolok, hanem valós történtekre. Amikor én mélyponton voltam, voltak írások, amik erőt adta. Illetve most, hogy ki tudom jelenteni, köszönöm szépen jól vagyok, egy blog/cikk elolvasása után eldöntöm, hogy egyetértek-e vagy sem, illetve az olvasottakat hogyan tudom hasznosítani a saját életemben.

A kapcsolódás többféle lehet. Düh, harag, sírás, zokogás, hú ezt érzem én is, menj a fenébe, de jó, hogy nem vagyok egyedül, stb. Nem kell és szerintem nem is lehet mindenkivel mindenben egyet érteni. Attól szép a világ, hogy egy-egy élethelyzetet másképp élünk meg, reagálunk le, mást érzünk. De ez igaz arra is, hogy ha most visszatekintünk akárcsak 1 évvel ezelőtti énünkre, biztos lenne akár 1 olyan dolog, amit másképp csinálnánk, másképp reagálnánk le mostani fejjel.

Miről is szeretnék írni? Szeretnék arról írni, hogy miként lettem az, aki most vagyok és a változást hogyan élem/éltem meg. Folyamatosan változunk, tanulunk, így nem csak a múltat szeretném megírni. Nem csak az iskolapadban lehet ám tanulni, sőt! Én úgy gondolom, hogy a legtöbbet az iskola falain kívül tanulhatunk.

Lesz szó hosszú kapcsolatról, mélypontról, gyerekkorról, nárcizmusról, érzelmi zsarolásról, de megosztom Veletek a boldogságot, a felnőtt szerelmet, a bizalmat, a terápiát, az önismeret fontosságát, a félelmeket. Illetve a meséimet is, mert a hercegnőknek az is van.

Remélem 1-1 mondattal tudsz kapcsolódni, bármilyen érzést is váltok majd ki Belőled.

Szép napot,

Egy Mai Hercegnő

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hercegnovagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr9416559894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása