Mai hercegnők

Mai hercegnők

15 dolog, amit szeretek magamon

2019. augusztus 28. - Hercegnő Vagyok

Ha azt kérném, hogy mondj magadról 10 olyan külső tulajdonságot, amit nem szeretsz magadon, azt hiszem, kisujjból kiráznál még többet is, mint 10. De vajon mi a helyzet fordítva? Tudsz mondani 15 külső tulajdonságot, amit szeretsz magadon? Ugye, hogy ehhez már le kell ülni és kicsit átgondolni? Elkezdem én, hátha erőt ad Neked is. 

15 külső tulajdonság, amit szeretek magamon:

  1. szeretem a nagy barna szemeimet
  2. szeretek a szép hosszú szempilláimmal pislogni
  3. szeretem a hosszú hajamat, pedig mindig fiús rövid tüsi hajam volt
  4. szeretem a vádlimat, szerintem szép
  5. szeretem, hogy nőiesen izmos a karom
  6. szeretem a turcsi orromat, amit a nagymamámtól örököltem
  7. szeretem, hogy az egyberuhák kiemelik a homokóra alakmat
  8. szeretem megmutatni a szép nagy mosolyomat
  9. szeretem a melleimet, mert szép dekoltázsom van
  10. szeretem a nyakamat, mert szépen mutat rajta a nyaklánc
  11. szeretem a körmeimet, mert természetesen szépek
  12. szeretem a számat, mert csókolni való
  13. szeretem a sonkácskáimat, mert van mit fogni rajtam
  14. szeretem az anyajegyemet az arcomon, mert egyedi
  15. szeretem a kézfejemet, mert nőies

Te mit szeretsz magadon? Nem baj, ha kevesebb, mint 15! A lényeg, hogy keresd meg őket és szeretsd! Írd össze, legyen ez az énidőd, amikor csakis magadra figyelsz. Próbáld meg indokolni is, ne csak szimplán felsorolás legyen.

Az igazat megvallva, az én listám nem 5 perc alatt készült, hanem hosszú (években mért) önismereti terápia közben. Nekem ennyi idő kellett, hogy rájöjjek, értékes ember vagyok, aki megérdemli a boldogságot, amit nem kilókban mérnek. 

A bejegyzés trackback címe:

https://hercegnovagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr4016559906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása